7.16.2023

Bathroom/Woodridge/Bellevue

In this project, we have implemented a series of considerate modifications to convert a conventional bathroom into an accessible space suitable for wheelchair users.

このプロジェクトでは、一般的なバスルームを車椅子の方にも利用しやすいアクセシブルな空間に変えるため、慎重な改修を数々実施しました。


To make the shower accessible for wheelchair users, we eliminated the step at the shower entrance, creating a more user-friendly entry and exit.

車椅子の方でもシャワーを利用できるように、シャワー入り口の段差を取り払い、出入りしやすい状態にしました

At the washbasin area, we deliberately designed the space beneath the sink at an angle to allow wheelchair access.

洗面台の部分では、わざとシンク下のスペースを斜めにし、車椅子が入るようにしました。

We took precautionary measures by waterproofing the entire bathroom floor to ensure resilience against potential incidents. With a fully barrier-free design and waterproofing, the bathroom is now a secure and worry-free space for wheelchair users.

万が一の為に、バスルームの床は全て防水加工にしました。完全バリアフリーと防水加工によって、車椅子の方も安心して使用できるようになりました。





No comments:

Post a Comment